Marketing Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων Ι

Marketing Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων Ι (6ο Εξ / Επιλογής / Κωδ.Μηχ. 1265).

Περιλαμβάνει 3 ώρες θεωρίας και 2 ώρες εργαστηριακών ασκήσεων ανά εβδομάδα.

Διδάσκοντες θεωρίας: Ανδρέας Δριχούτης.

Διδάσκοντες εργαστηρίου: Ανδρέας Δριχούτης.

Σύντομη περιγραφή μαθήματος:
Περιεχόμενα θεωρίας: Βασικές έννοιες και ιδιαιτερότητες της εμπορίας (μάρκετινγκ) αγροτικών προϊόντων. Λειτουργίες- υπηρεσίες εμπορίας (τυποποίηση, συσκευασία, μεταφορές, πληροφόρηση, έρευνα αγοράς, διαφήμιση, κλπ). Φορείς εμπορίας και δίκτυα διανομής. Είδη, δομές, ανταγωνισμός και οργάνωση των αγορών γεωργικών προϊόντων. Συμπεριφορά καταναλωτή. Εισαγωγή στο διεθνές μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων και τροφίμων. Μίγμα μεταβλητών αποφάσεων και στρατηγική μάρκετινγκ. Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ στα πλαίσια των γεωργικών επιχειρήσεων και βιομηχανιών. Kόστος, αποδοτικότητα και αξιολόγηση συστημάτων εμπορίας. Παράδειγμα κατάρτισης ενός σχεδίου μάρκετινγκ (case study).
Εργ. ασκήσεις: